Dobra komunikacja szybko podnosi Twój biznes na wyższy level i stanowi klucz do zamykania sprzedaży
(wliczona cena wykonania testu)
Czy zdarzyło Ci się, że mówisz po polsku, tłumaczysz jasno, łopatologicznie i tak prosto, że jaśniej się nie da, a ktoś Cię nie zrozumiał?
Jak często musisz coś komuś powtarzać, bo Cię nie zrozumiał, albo chcesz mieć pewność, bo nie wynika to z miny rozmówcy, że zrozumiał?
Czy miałeś wrażenie, że rozmawiając z kimś mówicie o dwóch różnych rzeczach?
Czy zetknąłeś się z sytuacją, że ktoś coś Ci wytłumaczył a Ty stwierdziłeś, że wszystko jest jasne, nie trzeba powtarzać, tylko finalnie wyszło, że jednak zrozumiałeś inaczej niż chciał nadawca?
Jak często masz klientów, którzy mają zawsze mnóstwo pytań, dopytują o szczegóły, potrzebują analiz, cyfr i tabelek, a Ty zaczynasz się denerwować, bo klient jest uciążliwy i nadal nie kupuje pomimo, że wszystko już powinien wiedzieć?
Z czego to wynika, że nie zawsze potrafimy się zrozumieć i dogadać? Dlaczego niektórych lubimy a niektórych nie lubimy?
Ludzie różnią się od siebie sposobem zachowania, rodzajem reakcji na różne sytuacje, czy w końcu temperamentem. Faktem jest, że każdy inaczej postrzega świat, ma inne cechy osobowości oraz inaczej reaguje na pewne sytuacje życiowe. Do podejmowania decyzji potrzebuje po prostu innych informacji.
Istnieją 4 główne typy osobowości i poznanie ich oraz własnego typu osobowości wprowadza komunikację świadomą a co za tym idzie, szybko potrafisz dogadać się z klientem, bo wiesz co jest dla niego ważne, jakie informacje, aby mógł podjąć decyzję o zakupie. A on czuje się zaopiekowany przez Ciebie, że dostarczyłeś mu wszystkich informacji w sposób zrozumiały dla niego. Dobra komunikacja buduje poczucie bezpieczeństwa u klienta, dlatego chętniej kupi u Ciebie a nie u konkurencji.
Jeśli chcesz podnieść cenę swojej usługi dostarcz klientowi większą wartość. Tu nie chodzi tylko o to abyś nie mówił językiem technicznych do osoby nietechnicznej, ale także o to, abyś się zastanowił i nauczył rozpoznawać jakim typem osobowości ten klient jest, aby od razu "mówić językiem klienta".
Dobra komunikacja już na samym początku buduje zaufanie, a zaufanie buduje chęć zakupu właśnie u Ciebie!
Doskonalenie w biznesie nie ma końca ...
jednodniowe szkolenie teoretyczno - warsztatowe z wykonaniem indywidualnego testu osobowości
09.00 - 10.30
10.30 - 10.45
10.45 - 12.30
12.30- 13.45
13.45 - 15.15
15.15 - 15.30
15.30 - 18.00
(wliczona cena wykonania testu)
Piotr Meller
www.moveohr.com
p.meller@moveohr.com
+48 573223958
Dominika Meller
www.argemonia.pl
d.meller@argemonia.pl
+48 502319924
2023 © Copyright Fundacja Twoja Droga Rozwoju. All Rights Reserved.